dukaninteskadamiglängre.blogg.se

Här väljer jag att bearbeta och avslöja vad som hände mig när jag växte upp. Namn är självklart fiktiva.

Förtjänar jag det här?

Publicerad 2013-08-27 01:31:00 i Allmänt,

Idag är mina känslor blandade. Jag önskar att jag hade en mamma som vore där för mig. Jag vill ha mamman som är i serien "Sjunde himlen" och ja sådana mammor existerar, min farmor var en sådan mamma åt min pappa och hans fyra syskon.

Tydligen är jag inte bra nog för att förtjäna en sådan mamma utan jag fick nog den sämsta mamman man kan tänka sig. Vilken mamma vet att sin dotter blir våldtagen och misshandlad och bara struntar i det? Så även om jag vill ha en mamma så är jag inte så desperat att jag någonsin tänker prata med min biologiska mamma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela