dukaninteskadamiglängre.blogg.se

Här väljer jag att bearbeta och avslöja vad som hände mig när jag växte upp. Namn är självklart fiktiva.

Sömn?

Publicerad 2013-12-12 04:27:57 i Allmänt,

Det är rätt så sinnessjukt att jag inte kunde sova inatt, men ändå inte är ett dugg trött. Jag har tidigare haft sömnproblem så jag är inte förvånad. Vissa nätter är jag så rädd för mardrömmarna att jag inte klarar av att somna helt enkelt. Jag drömmer mardrömmar om hur han tog på mig och varje gång han försökte strypa mig samtidigt. Det gjorde ont varje gång, men jag höll ut för jag visste att varannan vecka så fick jag vara hos pappa istället och det var för de veckorna som jag överlevde.
 
Jag har sömnproblem åtminstone en gång i veckan, den här veckan har det till och med eskalerat till två gånger. Turligt nog så går jag inte så länge på universitet sedan, det är bara tre timmar. Dock så är det inte förrän nio så får väl sticka till gymmet om någon timme. Jag tror allvarligt talat att jag bör söka hjälp för mina sömnproblem för de är så pass jobbiga att hantera nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela