dukaninteskadamiglängre.blogg.se

Här väljer jag att bearbeta och avslöja vad som hände mig när jag växte upp. Namn är självklart fiktiva.

När benen inte vill bära en

Publicerad 2013-07-01 12:23:50 i Allmänt,

Jag är på sommarjobbet och det har varit en minst sagt tuff morgon. Därför krånglar kroppen med mig eftersom den är väldigt känslig för stress.

Det jobbigaste är egentligen att gå upp 6 på morgonen för jag är inte en morgonmänniska överhuvudtaget. Eftermiddagspasset går oftast bättre eftersom jag då inte behöver gå upp tidigt.

Samtidigt är jag glad för när jag har förmiddagspasset så har jag eftermiddagen på mig att göra det jag vill. Så det finns förstås både för och nackdelar med båda sakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela