dukaninteskadamiglängre.blogg.se

Här väljer jag att bearbeta och avslöja vad som hände mig när jag växte upp. Namn är självklart fiktiva.

Glad igen

Publicerad 2013-05-17 09:47:45 i

Började med ett anfall med sjukdomen, men medicinen löste det idag. På sätt och vis vet jag att jag kan använda mina hemska erfarenheter till att göra något gott. Det är också därför jag valt den utbildningen som jag gjorde.

Där tar jag efter pappa lite. Han arbetar inom missbruksvården och har själv varit missbrukare. Han lyckades bli ren och därför använder han det för att hjälpa andra.

Kan man någonsin bli kvitt minnena av övergrepp? Nej det tror jag inte, men jag hoppas att det kommer en dag då jag kan tänka på dem utan att gå sönder inombords.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela