dukaninteskadamiglängre.blogg.se

Här väljer jag att bearbeta och avslöja vad som hände mig när jag växte upp. Namn är självklart fiktiva.

Vem?

Publicerad 2013-05-05 13:00:00 i Allmänt,

Det är alltid svårt att avslöja vad du känner innerst inne.Den här bloggen har jag startat för att anonymt kunna bearbeta det som hände och för att andra ska få veta, som ett sätt att få mardrömmarna att sluta.
 
Vem är jag då? En ung kvinna som bor i södra delarna i landet och det enda jag inte klarar mig utan är min familj, en familj som egentligen är ett skämt. Min pappa är det enda stabila jag har som familj, jag har också tre syskon, men min relation till dem är svår och kommer alltid att vara.
 
Vem bär ansvaret för problemen i min familj? Min mamma, den enda som borde vara den som skyddar en är den som skadade mig i mitt fall, men jag är oftast inte arg på henne, utan jag är på mig själv. Jag är uppväxt i en liten håla i en helt annan del i Sverige, där min bästa vän och min pappa bor kvar, men också min mamma så även om jag längtar hem ibland så tänker jag alltid en extra gång innan jag åker hem och hälsar på.
 
Det här är en kort presentation om mig och vad jag kommer att prata om i bloggen, bloggen kommer också designas när jag har tid för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela