dukaninteskadamiglängre.blogg.se

Här väljer jag att bearbeta och avslöja vad som hände mig när jag växte upp. Namn är självklart fiktiva.

Välanpassad individ

Publicerad 2013-10-31 00:16:38 i Allmänt,

Jag kommer aldrig förstå hur jag lyckats klara mig så bra trots att jag hade en minst sagt trasig uppväxt. Jag går på universitet och jag klarar oftast av det bra. Jag har lyckats hitta nya vänner även om jag flyttade långt bort. Jag hade oddsen emot mig, men jag vann emot oddsen. Jag behöver inte längre låtsas att jag mår bra för nu gör jag verkligen det. 

Det hjälpte mig verkligen att byta miljö även om jag inte kan rymma helt från min uppväxt. Jag tycker om att folk här inte vet om min bakgrund och det faktum att min mamma valde sin pojkvän framför mig. Jag kan välja vad jag vill att folk ska veta och vilken bild de har av mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela