dukaninteskadamiglängre.blogg.se

Här väljer jag att bearbeta och avslöja vad som hände mig när jag växte upp. Namn är självklart fiktiva.

Vanlig uppväxt

Publicerad 2013-10-25 01:26:16 i Allmänt,

Ibland önskar jag att jag hade haft en vanlig uppväxt. Även om min uppväxt lärde mig väldigt mycket så var den tuff. Jag fick aldrig möjligheten att vara en jobbig tonårig, för jag hade nog med att försöka överleva. Jag hade behövt få vara en vanlig tonåring ibland istället för att leva med ständig rädsla.

Jag hatar min biologiska mamma och det känns fel, men jag vet också att jag har rätt att hata henne. Det finns tusentals gånger som hon borde ha valt att skydda mig, men hon ändå inte gjorde det. Hon förstörde min uppväxt och det kommer jag aldrig förlåta hennr för, men jag kommer däremot gå vidare och må bra som jag faktiskt gör idag.

I framtiden vill jag skriva ett brev eller ett email där jag förklarar för min biologiska mamma om hur hårt hon skadade mig. Jag vill att hon ska förstå att hon aldrig var en bra mamma åt mig och alla anledningar att jag hatar henne. Jag ska klara av att skriva det brevet för jag kommer behöva det för att kunna läka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela