dukaninteskadamiglängre.blogg.se

Här väljer jag att bearbeta och avslöja vad som hände mig när jag växte upp. Namn är självklart fiktiva.

Inte biologisk

Publicerad 2013-09-11 00:18:36 i Allmänt,

Jag har haft turen att den som utnyttjade mig sexuellt inte var biologisk pappa till mig. Jag skulle aldrig ha klarat det om jag haft honom till pappa, äcklet som han är.

Jag är glad över att jag har en bra far som aldrig skulle skada mig på det sättet och hade han nog slagit ihjäl äcklet, precis som jag vill göra ibland. Min pappa tar hand om mig och skyddar mig, precis som en riktig pappa ska göra.

Att min biologiska mamma är en hemsk person är däremot en annan femma. Hon visste om det, men hon valde att inte göra något och ibland sårar det mig, men jag är också glad för att jag slipper henne. I ärlighetens namn var hon aldrig en bra mamma till att börja med.

Jag misstänker att hon skiljde sig med pappa för att hon hade träffat äcklet och jag tror att hon innerst inne vet att hon valde fel. Jag kommer alltid skylla på henne för slitningarna mellan mig och mina syskon även om jag kommer rätt så bra överens med dem idag. Dock tog det tid för de kunde inte förstå varför jag inte ville bo hos min så kallade mamma, men förr eller senare kommer de förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela