dukaninteskadamiglängre.blogg.se

Här väljer jag att bearbeta och avslöja vad som hände mig när jag växte upp. Namn är självklart fiktiva.

Lyckligt lottad

Publicerad 2013-09-09 00:34:12 i Allmänt,

Ibland inser jag att jag är så lyckligt lottad. Jag har varit igenom mycket skit, men jag har alltid haft någon som hjälpt mig att ta igenom det. Under åren då jag blev misshandlad och sexuellt utnyttjad så hade jag alltid min bästa vän och nuförtiden har jag mina syskon och min pappa.

Jag är väl medveten om att det finns personer som inte är lika lyckligt lottade. Det finns personer som inte har någon alls och det är dem som jag tycker synd om, inte mig själv trots att jag varit med om så mycket. Det är så mycket enklare att ta sig igenom jobbiga saker med stöd än det är utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela