dukaninteskadamiglängre.blogg.se

Här väljer jag att bearbeta och avslöja vad som hände mig när jag växte upp. Namn är självklart fiktiva.

Stockholm

Publicerad 2013-09-26 00:50:28 i Allmänt,

På fredag ska jag åka med min ena bror för att hälsa på vår syster och vår andra bror. Då kommer alla fyra syskon vara samlade vilket max händer en gång om året. Deras felaktiga val att fortfarande prata med min så kallade mamma, men inte med min pappa har gjort att vi syskon aldrig brukar samlas alla fyra.

Det ska bli skönt för mig att komma bort också eftersom jag känner mig mer och mer pressad att plugga hårt ju längre in i terminen man kommer. Jag har alltid haft höga krav på mig själv för jag visste att det var enda sättet att överleva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela