dukaninteskadamiglängre.blogg.se

Här väljer jag att bearbeta och avslöja vad som hände mig när jag växte upp. Namn är självklart fiktiva.

Tiden går för snabbt.

Publicerad 2013-09-12 23:34:19 i Allmänt,

Jag får lite lätt panik eftersom den 17:e september normar sig med stormsteg och det får mig bara att må dåligare och dåligare. Jag saknar min styvbror och årsdagen av hans död får mig bara att må dåligt. Helst skulle jag vilja krypa ner i sängen och inte gå upp förrän om en vecka då den hemska dagen är över.

Det hjälper inte att det är fredagen den trettonde imorgon och jag är nog klantig på normala dagar. Paniken inför årsdagen av Tobbes dödsdag och fredagen den trettonde fungerar inte väl tillsammans, de gör bara inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela