dukaninteskadamiglängre.blogg.se

Här väljer jag att bearbeta och avslöja vad som hände mig när jag växte upp. Namn är självklart fiktiva.

Träning

Publicerad 2013-09-19 22:46:54 i Allmänt,

Jag har idag skaffat ett gymkort, vilket jag aldrig trodde att jag skulle göra igen. Jag har funderat på det ett tag dels för att jag behöver gå ner i vikt och för att jag vill få bättre kondition. Jag hittade ett gym som låg ytterst nära mig. I och med att min sjukdom helt plötsligt kan göra mig yr så kan jag inte träna utomhus.En träningsmaskin kan man alltid gå av om jag får ett anfall, de möjligheterna finns inte utomhus.

Därför tänkte jag att det nu är dags att börja träna på ett gym och även om jag nyss började så känns det bra. Det känns som jag får utlopp för känslorna jag fått efter allt jag gått igenom. Jag tänkte försöka träna 2-3 gånger i veckan till en början och kanske öka gångerna, beroende på hur sjukdomen är och hur mitt schema ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela