dukaninteskadamiglängre.blogg.se

Här väljer jag att bearbeta och avslöja vad som hände mig när jag växte upp. Namn är självklart fiktiva.

Limma ihop vardagen?

Publicerad 2014-04-30 00:00:01 i Allmänt,

Jag behöver ärligt talat superlim för att få ihop vardagen, om ens det hjälper. Jag är sjukare än någonsin, missar föreläsningar på universitetet och orkar knappt gå ut om dagarna. Jag mår illa och är alltid yr tillsammans med att balansen försvinner i perioder. Dessutom har jag fått nya symptom, där hela kroppen skakar och då jag har synbortfall.Jag är egentligen inte den som vill klaga, men vad ska man göra när kroppen motarbetar en?

För övrigt är jag väldigt stressad och arg. Jag har tänkt mycket på min biologiska mamma på senare tiden, speciellt att det är hennes fel att jag valde att flytta så långt ifrån. Jag vill komma ifrån henne och pedofilen som hade sönder min kropp och mitt psyke. Det tog lång tid att ens förstå det och ett tag tänkte jag inte alls på det, men nu får jag mardrömmar ibland så jag kan inte riktigt förneka det. Jag tycker inte att någon av dem förtjänar att leva, särskilt inte ett bra liv.  Jag har skuldkänslor för att det är min biologiska mamma som jag har dessa tankar om, men det varar inte länge för då kommer jag ihåg vad hon gjorde. Jag hade nog tyckt bättre om henne att hon övergav mig och gav mig till pappa så hade jag sluppit att veta vilken hemsk mamma hon var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela