dukaninteskadamiglängre.blogg.se

Här väljer jag att bearbeta och avslöja vad som hände mig när jag växte upp. Namn är självklart fiktiva.

Hälsat på i hemstaden

Publicerad 2014-01-02 23:04:35 i Allmänt,

Jag har varit och hälsat på i staden/byn jag växte upp i. Jag har umgåtts mycket med min bästa vän och det har varit assum. Han är som ett fjärde syskon och han kan göra mina dagar bekymmerslösa.

Det har också varit svårt att vara hemma. Dels för att pappa dricker för mycket vissa kvällar, men också för att min så kallade mor ännu bor kvar där. Hon kommer alltid hitta nya sätt att förstöra mitt liv på. Det känns otroligt att jag känner så mycket hat för henne och det känns som hatet växer sig starkare för varje gång jag hör hennes namn.

Över lag har det ändå känts bra att få spendera lite tid där. Jag tycker om att bo här, men ibland kan jag känna att jag saknar pappa och min hemstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela