dukaninteskadamiglängre.blogg.se

Här väljer jag att bearbeta och avslöja vad som hände mig när jag växte upp. Namn är självklart fiktiva.

Lugn?

Publicerad 2014-01-27 01:45:53 i Allmänt,

Det känns verkligen som saker börjar bli lättare. Det är framför allt min sjukdom som börjat lugna ner sig. Även universitetet går bra så jag behöver inte bli så orolig för det.

Jag börjar hata min biologiska mamma mindre. Hon är fortfarande en hemsk människa, men jag känner nu att jag börjar kunna gå vidare. Jag är en större människa än hon är och klarar av att gå vidare, men jag kommer aldrig att glömma eller förlåta.

Jag har ingen kontakt med min äldsta bror just nu och hur sjukt det än låter så är det skönt. Han är den av mina syskon som sämst förstår att jag inte vill höra honom prata om henne eller med henne. Dessutom sätter han press på mig i övrigt och det slipper jag just nu även om jag antagligen ska ta upp kontakten med honom sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela