dukaninteskadamiglängre.blogg.se

Här väljer jag att bearbeta och avslöja vad som hände mig när jag växte upp. Namn är självklart fiktiva.

Paus från någon som stått en nära?

Publicerad 2014-01-14 23:55:35 i Allmänt,

Jag har gått från att prata med min äldsta bror minst varannan dag till att inte ha pratat med honom på en vecka. Det slutade i att jag inte orkade hantera honom längre. Han hade börjat bli för jobbigt och bara brytt sig om sitt eget så jag kände att jag behövde en paus.

Det största problemet är vad han lät vår biologiska mor göra mot mig och att han lovordar henne. Jag vet att han inte vet om det och det är därför, men jag tycker att han borde sett. Det kan jag ändå hantera, men jag tillåter inte att han pratar om henne så inför mig för han vet att jag är arg på henne.

Min syster och. min andra bror har åtminstone vett att inte prata om henne med mig för de har insett att jag kommer att bli förbannad. Vi får väl se om jag vill fortsätta ha samma täta kontakt med honom som jag hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela