dukaninteskadamiglängre.blogg.se

Här väljer jag att bearbeta och avslöja vad som hände mig när jag växte upp. Namn är självklart fiktiva.

Träning

Publicerad 2014-01-08 09:05:52 i Allmänt,

Efter julen och nyårsfirandet så trodde jag att jag skulle ha svårt att komma igång med träningen igen, men det var lättare än vad jag trodde. Träningen går bra även om det är svårt att genomföra den de dagar min öronsjukdom får för sig att göra mig nästintill sängliggande.Jag har aldrig varit någon som gillat att träna, men nuförtiden gör jag i regel det.
 
Ändå sedan vi började med idrott i skolan, i årskurs tre ungefär, så har jag avskytt idrotten och jag trodde aldrig att jag skulle komma över avskyn för idrotter och träning överlag. Jag hade verkligen fel, nu går jag till gymmet 2-3 gånger i veckan, ibland till och med fyra. Jag är däremot väldigt noga med att ge min kropp en vilodag emellan för annars så bryter i regel sjukdomen ut och straffar mig hårdare än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela