dukaninteskadamiglängre.blogg.se

Här väljer jag att bearbeta och avslöja vad som hände mig när jag växte upp. Namn är självklart fiktiva.

Hämnd/ Gå vidare?

Publicerad 2014-03-24 00:35:09 i Allmänt,

Ibland vill jag bara kunna gå vidare från det som min biologiska mor utsatte mig för genom hennes val av pojkvän och samtidigt vill jag få hämnd. Jag vill att hon ska få uppleva de känslorna som jag kände varje gång han slet sönder min kropp inifrån och ut.

Jag är för bra uppfostrad av min pappa för att faktiskt genomföra en hämnd, men samtidigt klarar jag inte riktigt av att gå vidare. Jag avskyr det här mellanstadiet där jag kommit ifrån det, men varje gång som jag tror att jag äntligen gått vidare så påminns jag om att jag inte har gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela