dukaninteskadamiglängre.blogg.se

Här väljer jag att bearbeta och avslöja vad som hände mig när jag växte upp. Namn är självklart fiktiva.

Överlycklig/Asförbannnad?

Publicerad 2014-03-06 00:41:04 i Allmänt,

Idag(den femte mars) så fyllde jag 21 år så jag är glad för det för jag har haft en otroligt bra dag. Känt mig riktigt glad för en gångs skull. I alla fall tills min mobil ringde.

Det var min mormor som sa att hon skulle skicka pengar i present. Det är jag glad över men hon gjorde mig arg också. Hon tyckte att jag skulle skicka ett sms till min biologiska mor när hon fyller 50. Jag har tidigare trott att hon förstod att jag aldrig kommer förlåta min biologiska mamma och att hon anade varför, men tydligen inte. Det enda sms jag någonsin kommer skicka till min biologiska mor är ett som förklarar hur mycket jag hatar henne, vilken hemsk mamma hon är och att hon bara förtjänar olycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela